‌چکیده محتوای فایل

بازاريابي براي محصولات و خدمات به وسيله جهان ارتباطات اينترنتي اساسا دگرگون شده است . بسياري از عملكردهاي اجرائي به تجربيات كسب و كار الكترونيكي براي رقابت يا ايجاد فضائي جديد روي آورده اند و بسياري از شركتها در صورت تغيير ندادن زير ساختهايشان با مشكلات جدي روبه رو مي شوند. در اين رقابت شديد يكي از عوامل موفقيت بازنگري است، كه يكي از جنبه هاي مديريت الكترونيكي است ... 
 

‌فهرست

مديريت الكترونيكي
مباحث مربوط به مشتريان
مباحث تجاري
مباحث بخش فناوري اطلاعات
دسترسي
گسترش
خدمات و پشتيبان
مديريت الكترونيكي ارتباط مشتري
مديريت منابع اطلاعات
آموزش راه دور براي مشتريان
پست الكترونيك

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/07/07
بازدید شده توسط 1045 نفر
تعداد دانلود این فایل : 18 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید