‌چکیده محتوای فایل

مجموعه جامعی از فرایند ها و تکنولوژیها برای مدیریت روابط با مشتریان فعلی و باالقوه و دست اندرکاران کسب و کار در بازاریابی،فروش و خدمات،صرف نظر از نوع کانالهای ارتباطی
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی تجاری به منظور انتخاب و مدیریت مشتریان برای بهینه کردن و بالا بردن ارزش شرکت در دراز مدت است ...

‌فهرست

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه ی مدیریت ارتباط با مشتری
اجزای مدیریت ارتباط با مشتری
انواع مشتریان
تعریف جامعی از مدیریت روابط با مشتریان
اصول مدیریت ارتباط با مشتری
مفروضات اصلی ارتباط با مشتری
سطوح مدیریت ارتبط با مشتری
هزینه ی اجرای CRM چقدر است
نتیجه گیری

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/09/05
بازدید شده توسط 2536 نفر
تعداد دانلود این فایل : 77 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید