‌چکیده محتوای فایل

شركت، محصول قابل ارائه خود را به اين بازارها اعلام مي‌كند. سپس بازار، اعتبار محصولات و خدمات ارائه شده توسط شركت را سنجيده و در طبقه‌بندي‌هاي مخصوصي به نام دلارهاي پاياپاي قرار مي‌دهد در ادامه شركت‌ها مي توانند با مراجعه به اين طبقه‌بندي‌ها، محصول يا خدمت مورد نياز خود را يافته و با ...

‌فهرست

بازارهاي الكترونيكي
اجزاء بازارهاي الكترونيكي
انواع بازارهاي الكترونيكي
پورتال‌ها
واسطه‌هاي در تجارت الكترونيكي
واسطه‌زدايي و واسطه‌گذاري مجدد
كاتالوگ‌هاي الكترونيكي
موتورهاي جستجو و عامل‌هاي هوشمند
سبد خريد
مبادله كالا به كالا
عوامل رقابتي در اقتصاد ديجيتالي
تمرين

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/08/27
بازدید شده توسط 1576 نفر
تعداد دانلود این فایل : 60 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید