‌چکیده محتوای فایل

با توجه به ازدياد جمعيت ،تنوع سليقه ها ،توليدات،خواسته ها،علايق وبينش هاي فكري ومذهبي متفاوت وتفاوت نظر در سنتها وقبايل مختلف كه حتي در يك كشور داراي گونه هاي متفاوتي   مي باشد و براي جمع آوري مسايل ياد شد ه  در يك نقطه كه همان نقطه دلخواه ما مي باشد، بايد يكسري مراحل علمي و عملي خاصي را كه نياز به اطلاعات جامعي دارد،طي نمود. در تبليغات اگربه اين موضوع توجه داشته باشيم كه، تبليغ يك منبع كسب اطلاعات و صرفه جويي در وقت براي مصرف كننده وراهي براي رسيدن به هدف نهايي پيام دهنده مي باشد به اهميت آن پي مي بريم...

‌فهرست

مقدمه
تاريخچه
پيدايش راديو و تلويزيون
تبليغات تجاري در اينترنت
یك مثال ساده برای توجیه این كار

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/03/30
بازدید شده توسط 1007 نفر
تعداد دانلود این فایل : 9 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید