‌چکیده محتوای فایل

تکنولوژی اطلاعات به طور چشمگیری فرآیند های كسب و كار را تغییر داده است. اینترنت قدرت چانه زنی مشتریان را نسبت به گذشته بیشتر كرده است. مدیریت ارتباط با مشتری به وجود آمد تا به عنوان یك هدف نهایی برای نگه داشتن مشتری ایفای نقش كند. مدیریت ارتباط با مشتری، از جمله نكات بسیار مهم و حیاتی برای سازمانها به شمار می‌رود و برای پشتیبانی از فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدماتی مؤثر، بكار میرود. با گسترش اینترنت، ابزارهای در دسترس برای برقراری ارتباط با مشتریان ....

‌فهرست

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
مقدمه
تعریف مدیریت ارتباط با مشتری سنتی
عملكرد ارتباط با مشتری الكترونیكی
تحقیقاتی برای مدیریت ارتباط با مشتری
سودهای مدیریت
آینده مدیریت
نتیجه گیری

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/03/06
بازدید شده توسط 1388 نفر
تعداد دانلود این فایل : 80 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید