‌چکیده محتوای فایل

ورود به صنایعی که هیچ ارتباطات محصولی مرتبط واضحی با خطوط جاری کسب و کار شرکت ندارند. این شرکتها ناهمگون نامیده می شوند و استراتژی آنها بعنوان استراتژی ناهمگون شناخته شده است. و هدف آنها بدست آوردن هم افزایی های مالی(نه عملیاتی) می باشد.
 

‌فهرست

تنوع مرتبط با محصول
تنوع و عملکرد شرکت
تنوع جغرافیایی و عملکرد شرکت
تکامل حوزه شرکتها
ناهمگونی شرکتها
عملکرد ادغام و اکتساب ها
بهبود عملکرد اکتساب
محرکهای تجدید ساختار
بهبود عملکرد تجدید ساختار

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1398/03/20
بازدید شده توسط 959 نفر
تعداد دانلود این فایل : 19 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید