‌چکیده محتوای فایل

محرك‌هاي زير آستانه حسي، پيام‌هايي هستند كه به قدري سريع و ماهرانه و به حدي پوشيده در زير نقاب ساير پيام‌ها ارايه مي‌شوند كه فرد از ديدن آن و يا شنيدن آن آگاه نمي‌شود...

‌فهرست

نگاهی به حوزه و قلمرو رفتار مصرف کننده
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
فرایند تصمیم گیری مصرف کننده

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 2735 نفر
تعداد دانلود این فایل : 184 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید