‌چکیده محتوای فایل

خصوصیات شرکتهای مشتری نواز:
1- اولین خواسته مشتری احترام است. با برخوردی نشاط آمیز و همراه با متانت با مشتری هم شخصیت انسانی اورا پاس داشته ایم و هم نوع پاسخ مشتری به رفتارهای خود را ترسیم کرده و به او قبولانده ایم 
2- حفظ ظاهر آراسته ، مرتب ، منظم و تمیز کارکنان و محلی که مشتریان در آن وارد می شوند. هر چقدر این ظاهر آراسته تر باشد ، تشویش های درونی مشتری کمتر و کمتر می شود و جای خود را به آرامش و احساس رضایت خواهد داد ...

‌فهرست

شعار شرکتهای مشتری نواز
حياتی ترين اصول در امر مشتری مداری
خصوصیات شرکتهای مشتری نواز
انتظارات مشترکین از شرکتهای آب و فاضلاب
وظایف مديريت درآمد و امور مشترکین
امور مشترکین و ثروت آفرینی
دلايل جلب رضايت مشتری از بعد اقتصادی
عوامل موثر بر رضایت مشترکین
چگونه میتوان هزینه ها را کاهش داد

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/09/05
بازدید شده توسط 3750 نفر
تعداد دانلود این فایل : 158 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید