‌چکیده محتوای فایل

اینترنت،به عنوان فناوری عمده تسهیل کننده تجارت الکترونیک،اصول پایه ای تجارت را دچار تغییر و تحول کرده است.یکی از فعالیت های تجاری اصلی که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته ،بازاریابی ایت.در جدول ذیل بعضی از تغییرات مهم ایجاد شده در بازاریابی سنتی در نتیجه  رواج فناوری هایی مانند اینترنت آورده شده است.بازاریابی الکترونیکی اداره ارتباط متقابل میان مشتری و سازمان در یک محیط پیشرفته رسانه ای به منظور کسب سود برای
شخص یا سازمان مربوط می باشد...

‌فهرست

مقدمه
عملکرد بازاریابی الکترونیک
چالش های بازاریابی الکترونیکی
تاثیرات اینترنت برآمیخته بازاریابی
آمیخته بازاریابی
مزایای طرح بازاریابی
طرح بازاریابی الکترونیکی
استراتژی های بازاریابی الکترونیکی
بازاریابی زنجیره ای
بازاریابی ویروسی
بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
4 عامل در کسب موفقیت بازاریابی الکترونیک

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید