‌چکیده محتوای فایل

استراتژی رقابتی :
هدف از استراتژی رقابتی اینست که کسب و کار را در موقعیتی قرار دهیم که در آن ارزش قابلیت هایی که شرکت را از رقبایش متمایز می کند به حداکثر برسانیم
یک جنبه عمده از تدوین استراتژی درک رقیب است و برای درک رقیب نیاز به تحلیل رقیب خواهیم داشت ...

‌فهرست

تحلیل رقیب چیست؟
چرا و چگونه باید انجام گیرد
اجزای چهارگانه تحلیل رقیب
واکنش دربرابر رقیب بر اساس تحلیل
سیستم های اطلاعات از رقیب

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/03/16
بازدید شده توسط 1137 نفر
تعداد دانلود این فایل : 40 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید