‌چکیده محتوای فایل

•توزيع كنندگان و فروشندگان محصول از جمله عوامل مهم در تصوير سازي مناسب از محصول مي باشند (image transfer)
•توزيع كنندگان با نمايش كالا در محلهاي مناسب،پيشنهاد آن و ارائه اطلاعات مي توانند در مقبوليت نشان تجاري تاثير مثبت داشته باشند وهمين امر باعث افزايش قدرت چانه زني آنها در سالهاي اخير شده است. •دو جهت گيري كلي كششي و رانشي به ترتيب با تاكيد بر مشتري نهايي و اعضاي كانال توزيع در رابطه با كانال توزيع وجود دارد. •استراتژي توزيع در وب از موارد قابل توجه براي سازمانها در سالهاي اخير مي باشد. ابزار و روشهاي مختلف توزيع در تصويرسازي محصول نقش عمده اي بازي مي كنند(اينترنتي،خرده فروشهاي معتبر ...)

‌فهرست

عناصر لازم
هویت هر شخصی با چهار
مولفه هاي مقبوليت
الگوي ساخت نشان تجاري
فرايند مديريت
معيار هاي انتخاب
طراحي و اجراي برنامه هاي
اندازه گيري و سنجش
ارتقا و حفظ مقبوليت
رازهای برندسازی
برند
چرخه برندسازی
ساختن نام بازرگاني
گامهايي براي ايجاد
گام های اصلی
نوسازي نام تجاري
اصول طراحي
حاشيه هاي برند
منابع

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/07/14
بازدید شده توسط 1147 نفر
تعداد دانلود این فایل : 31 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید