‌چکیده محتوای فایل

یک سازمان  شامل گروه های مختلف ذینفعان است که هر کدام از آنها برای پاداش در سازمان مشارکت می کنند. ذینفعان با یکدیگر همکاری می کنند تا مشترکا از منابع یک سازمان  سهیم باشند تا کالا و خدمات را ارئه کنند. اگرچه در همان زمان ذینفعان برای منابع سازمان که از این فعالیت های مشترک بوجود می آید با یکدیگر رقابت می کنند. برای رشد ،تغییر و زنده ماندن یک ساز مان باید هم تشریک مساعی و هم رقابت را میان ذینعان مدیریت کند ...

‌فهرست

مقدمه
چرا بعضی از تعارض ها خوب هستند
انواع تعارض
تعارض بین واحدها
تعارض سازمانی
منابع قدرت سازمانی
آوردن متخصص از خارج از سازمان
هزینه ها و منافع سیاست های سازمانی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/07/22
بازدید شده توسط 1624 نفر
تعداد دانلود این فایل : 109 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید