‌چکیده محتوای فایل

اگر مشتری شما را ترک می کند به دنبال محصول بهتر نیست بلکه خواهان« محصول ِمحصول دلخواه»  یا انتظارات وارزشهای مورد نظرش می باشد. در بازارهای دشوار که خریداران به راحتی نمی خرند « محصول ِمحصول »را از زبان مشتری درک کنید و بهتر از رقبا به او عرَضه کنید.

 

‌فهرست

اصول اولیه کسب وکار وفروش
ده پرسش کلیدی
تحولات بازار
واکنش عمومی
خریداران
انواع مشتریان
گروه بندی مشتریان
راهکارهای فروش
بازگرداندن مشتریان
مهارتهای
تازه
موتور شش سیلندر فروش
مهارتها و نقش های
راه کارهای نوین

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/06/10
بازدید شده توسط 920 نفر
تعداد دانلود این فایل : 22 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید