‌چکیده محتوای فایل

اصطلاح مـدیریت بـه معنی فـراینـد انجام کارها به طور اثر بخش و کارآمد به وسیله دیگران است .اصطلاح فـرایند ، نشان دهنده فعالیتهای اولیه است که مدیر آنها را اجرا می کند ، که این فعالیتها را بعنوان وظایف مدیریت تعریف می کنیم ...

‌فهرست

مفاهیم و وظایف مدیریت
مدلها و و یژگیهای
برنامه ریزی و بازاریابی
مفاهیم بهره وری و سطوح بهره وری
مفاهیم اکادمیک و تجربیات کاربردی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/07/14
بازدید شده توسط 2309 نفر
تعداد دانلود این فایل : 41 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید