‌چکیده محتوای فایل

:اين مدل اجتماعات مجازي که محيط آن به وسيله اپرتور اجتماع مجازي آماده شده را گردهم مي آورد. درآمدزايي در اين روش توسط تبليغات عضويت صورت مي گيرد. همچنين مي تواند به عنوان يک قابليت در عمليات بازاريابي براي دادن بازخورد به مشتري يا وفاداري مشتري مورد استفاده قرار گيرد.

‌فهرست

مدل های تجارت الکترونیک
مدل های بازار
مزایای تجارت الکترونیک
امتیاز ایران B2Bالکترونیک
الزامات جهت پیاده سازی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/07/17
بازدید شده توسط 1135 نفر
تعداد دانلود این فایل : 40 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید