‌چکیده محتوای فایل

بان ول و ایسون (2012) تعریف عملی از یادگیری فعال ارایه مي دهند و آن را به عنوان " هر چیزی که یادگیرندگان را در انجام کارها و تامل درباره آن کارهایی که انجام می دهند، درگیر می کند" ، تعریف می کنند. (ص 2). آنها ویژگی های این نوع یادگیری را در مقایسه با دروس مبتنی بر سخنرانی به شیوه سنتی به این شرح بیان می کنند ...

‌فهرست

بعضي ارزش ها نسل دو دهه اخير
مفهوم تدریس
هرم یادگیری
کاربرد اصول یادگیری
شناخت یادَگیرنده
تیپ‌های شخصیتی
شناخت سبک یادگیری
سبک های تدریس
کاربرد زبان بدن در تدریس
مهارت های رفتاری
روش های تدریس
روش بحث گروهی
گام‌هاي اصلي عملي در روش يادگيرنده

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/07/16
بازدید شده توسط 1932 نفر
تعداد دانلود این فایل : 127 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید