‌چکیده محتوای فایل

شرکت‌هاي بزرگ، تجارتخانه‌هاي کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستان‌ها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه کارشان بوجود آورند. هر چند هميشه ايجاد و انجام تغيير و تحول، پاره‌اي از کار مديران بوده است ولي در سال‌هاي اخير بر شدت آن افزوده شده است. در اين فصل علت آن را بررسي خواهيم کرد. ما همين طور شيوه‌هايي را که مديران مي‌توانند نوآوري را تشويق کنند و ...

‌فهرست

مفهوم مدیریت
مديريت تغيير و نوآوري
تغيير و تحول
دو ديدگاه پيرامون فرايند تغيير
تغيير سازماني و مقاومت اعضا
ايجاد تغييرات در سازمان
يک مدير مي‌تواند نوآوري را رواج دهد
هفت ويژگي فرهنگ نوآور
متغيرهاي منابع انساني

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1396/06/14
بازدید شده توسط 1110 نفر
تعداد دانلود این فایل : 65 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید