‌چکیده محتوای فایل

رسانه های گروهی شامل تنوع وسیعی از رسانه ها مثل تلویزیون ،روزنامه،فیلم ،مجله،رادیو،تبلیغات،بازی های ویدئویی و سی دی ها میشود. این رسانه را توده ای یا گروهی مینامند زیرا به توده های مخاطبان عرضه میشود که شامل شمار بسیار زیادی از مردم MASS COMMUNICATIONS میشود گاهی هم به این رسانه ها ارتباطات جمعی یا PUBLIC OPINION این رسانه ها تاثیر ونفوذ پر دامنه ای روی تجربه های ما و ...

‌فهرست

رسانه های گروهی
نظریه های رسانه های گروهی
جهانی شدن ورسانی
ابر شرکتهای رسانه ای
امپراتوری رسانه ای
گفتمان رسانه ای در شهر تهران

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/09/02
بازدید شده توسط 2270 نفر
تعداد دانلود این فایل : 89 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید