‌چکیده محتوای فایل

مقاله حاضر برگرفته از مستندات ارزیابی پروژه پیشگیری از بحران رسانه ای سد سیمره است که از سال 1386 از جمله اولویت های روابط عمومی شرکت آب و نیرو بوده و پس از اعلام موضوع هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با عنوان مسیریابی روابط رسانه ای؛ دگرگونی، چالش و تاثیر تدوین گردید. هدف اصلی از این پروژه در روابط عمومی جلوگیری از بحران خبری و شایعه سازی پیرامون این سد با هدف  ...

‌فهرست

شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران
پیشگیری از بحران رسانه ای سد سیمره
معرفی پروژه سد و نیروگاه سیمره
هدف اصلی
تاکید
تبعات بحران رسانه ای سد سیوند
ژورنالیسم بحران
چارچوب نظری
چرخه درون سازمانی
گام های روابط عمومی در برنامه ارتباطی
پیشگیری از بحران رسانه ای

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/09/05
بازدید شده توسط 1091 نفر
تعداد دانلود این فایل : 30 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید