‌چکیده محتوای فایل

بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) یکی از اجزای پنجگانه ابزارهای ترویج است که به همراه تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و فروش شخصی، در برقراری ارتباط با مخاطبان هدف استفاده می ‌شود. شرکتها و سازمانهای بیشماری از کوچکترین خرده فروشها و سازمانهای مدنی و خیریه گرفته، تا بزرگترین کمپانی های بین المللی از امکانات بازاریابی مستقیم برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت استفاده می کنند. ما در این ارائه تعریفی از بازاریابی مستقیم و روند رشد آن، ضرورت استفاده از این روش و ...

‌فهرست

چکیده
مقدمه
مفهوم بازاریابی مستقیم
رشد بازاریابی مستقیم
ضرورت استفاده بازاریابی مستقیم
شیوه‌های بازاریابی مستقیم
قوتها وضعفهای بازاریابی مستقیم
فواید بازاریابی مستقیم
فواید بازاریابی مستقیم

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 1458 نفر
تعداد دانلود این فایل : 64 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید