‌چکیده محتوای فایل

•موضوعات زير در بازار هاي قديمي مي توانست ناديده گرفته شود اما امروزه موجب چالش عملكرد مي گردد: •عدم همسويي تخصيص منابع فروش و فرصت هاي درآمد زا •رفتار فروش ناسازگار همراه با رويكرد هاي نا كارآمد در بهبود فروش •توانمندي عملياتي نا كافي و توانايي محدود در مديريت سرمايه گذاري ها به منظور افزايش فروش

‌فهرست

مقدمه
تغيير شكل فروش
ویژگی های کلیدی
عناصر کلیدی
اجزای مدل تحلیلی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1398/06/09
بازدید شده توسط 801 نفر
تعداد دانلود این فایل : 9 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید