‌چکیده محتوای فایل

تعیین عوامل درونی یا همان نقاط قوت و ضعف، بایستی به صورت گروهی،انجام شود. مدیران واحدهای ستادی و صف،بایستی در کنار هم،این عوامل را تعیین نمایند.نکته دوم،این است که تعیین نقاط قوت و ضعف سازمان به جز نظرات مدیران و کارشناسان،که بصورت شهودی است،باید مبتنی بر اطلاعات،آمار و داده های واقعی باشد.در سازمان های مختلفی دیده ایم که به صورت گروهی و در قالب کمیته برنامه ریزی استراتژیک،روی تحلیل محیط درونی،کار می شود.اما اینکه عوامل مشخص شده با توجه به شاخص های اندازه گیری شده و ...

‌فهرست

مقدمه
قوت ها
ضعف ها
فرصتها
تهدیدها
شایستگی های ممتاز و مزیت رقابتی
منابع
قابلیت ها
مزیت کار گروهی
مدیریت
بازاریابی
سیستم های اطلاعاتی رایانه ای
جمع بندی تحلیل عوامل داخلی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/07/22
بازدید شده توسط 1053 نفر
تعداد دانلود این فایل : 29 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید