‌چکیده محتوای فایل

ارائه این مدل برای اولین بار توسط فرد ویلسوناعلام فراخوان اینترنتی توسط وی برای انتخاب نام این مدل و انتخاب عنوان «فرمیوم»کمک اینترنت و دیجیتالی شدن خدمات به توسعه این مدل، به دلیل اقتصادی‏تر کردن بسیاری از فعالیت‏هاتوسعه و پیاده‏سازی در سرویس‏های پست الکترونیک در دهه 90 میلادی گسترش سریع در سایر کسب‏وکارهای اینترنتی در دهه‏های بعد
 

‌فهرست

مطالعه موردی
فریمیوم چیست
تاریخچه فریمیوم
فریمیوم، کی؟ کجا؟ چگونه

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1398/03/04
بازدید شده توسط 886 نفر
تعداد دانلود این فایل : 7 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید