‌چکیده محتوای فایل

فرايند تصميم گيري درباره اهداف ، منابع مورد نياز براي نيل به اهداف و چگونگي تخصيص منابع سازمان را برنامه ريزي استراتژيک مي نامند . تعيين کننده مقصد نهائي سازمانها و هماهنگ کننده همه فعاليت سازمان در راستاي آن است . برنامه استراتژيک بايد اصلي ترين وظيفه مديران ارشد سازمان دانست .
ابزاري است که ما را به افزودن يک ارزش نزديک مي کند و ...

‌فهرست

مدیریت چیست
تعريف استراتژي
تعاريف برنامه ريزي استراتژيک
ویژگی های مدیریت استراتژیک
چهار گام عمده در تعريف مأموريت
عناصر قابل استفاده در چشم‌انداز
تصمیم گیری

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/09/02
بازدید شده توسط 2810 نفر
تعداد دانلود این فایل : 85 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید