‌چکیده محتوای فایل

نظام اداری کارآمد و اثر بخش، شرط لازمه تحقق اهداف سازمان است. اصلاح نظام اداري پيش‌نياز اصلي توسعه و بهره‌وري سازمان است. نظام اداري در عملكرد كلي سازمان به شدت تاثيرگذار است. نظام اداري، بدنه اصلي هر سازمان و بازوي اجرايي آن است. نظام اداری هر سازمان مبين ...

‌فهرست

طرح چند سؤال
اهميت نظام اداري در توسعه مديريت
ویژگیهای نظام اداری کنونی
تعریف تحول سازمانی
اهداف تحول سازمانی
علائم نیاز به تحول سازمانی
مراحل ایجاد تحول سازمانی
مقاومت در برابر تحول سازمانی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/06/01
بازدید شده توسط 1100 نفر
تعداد دانلود این فایل : 63 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید