‌چکیده محتوای فایل

براي تجارت الكترونيك به عنوان يكي از پديده‌هاي بزرگ قرن 21 تعاريف مختلفي ارائه شده است كه از جمله آنها مي‌توان به اين موارد اشاره كرد: هدايت ارتباطات كاري و معاملات بر روي شبكه‌ها از طريق رايانه؛ خريد و فروش كالاها و خدمات و انتقال سرمايه‌ها از طريق ارتباطات ديجيتالي؛ كاربرد وسايل الكترونيك براي تبليغ، فروش، توزيع و پشتيباني محصولات. اما اتحاديه اروپا در سال 1997 آن را به اين شكل تعريف كرد: تجارت الكترونيك بر پردازش و انتقال الكترونيك داده‌ها شامل متن، صدا و تصوير مبتني است. تجارت الكترونيك فعاليت‌هاي گوناگوني از قبيل مبادله الكترونيك كالاها و خدمات و تحويل فوري مطالب ديجيتالي و انتقال الكترونيك را در‌ بر دارد. تجارت الكترونيك كه تا چندي قبل به تعداد معيني از شركت‌ها محدود مي‌شد در حال ورود به عصر جديدي است كه در آن تعداد زيادي مصرف كننده در شبكه حضور دارند.

‌فهرست

تعريف تجارت الكترونيك
جايگاه تجارت الكترونيك
مدلهاي تجارت الكترونيك
ويژگي هاي تجارت الكترونيكي
اهداف شرکت پست از ارائه سرویس
مراحل خريد كالا از طريق اينترنت
سیستم الکترونیکی حمل و نقل کالا
انواع کارتهای بانکی
عملکرد سیستم

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/07/14
بازدید شده توسط 1734 نفر
تعداد دانلود این فایل : 32 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید