‌چکیده محتوای فایل

تحقیقات بازاریابی ، مستلزم جمع اوری اطلاعات مربوط و مناسب ازمنابع داخلی یا خارجی است و با روشهای مختلف تحقیقاتی و عمدتااطریقپرسشنامه  یا ابزارهای مکانیکی جمع اوری ودراختیار تصمیم گیرندگان اصلی گذاشته می شود .  این اطلاعات باید صحیح ، کامل و بموقع باشند .بدون تحقیق بازاریابی، شما برای دانستن زمان تدوین راهبرد بازاریابی تان، متوسل به حدس و گمان میشوید. قطعا میتوان بدون تحقیق بازاریابی موفقشد. زیرا ممکن است در خصوص یک محصول/خدمت بخت با شما یار باشد.
اما برای موفقیت در طولانی مدت نیاز به این تحقیقات دارید.
 

‌فهرست

تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی داخلی
تحقیقات بازاریابی بین المللی
فرایند تصمیم گیری
طبقه بندی تحقیقات بازاریابی
تعیین منابع کسب اطلاعات
منابع جمع آوری داده های ثانویه
طرح نمونه گیری
نقاط قوت و ضعف
نظام اطلاعاتی بازاریابی جهانی
مجری تحقیقات بازاریابی
جمع آوري داده ها
منابع

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید