برای موفقیت در محیط بازار متغیر، شرکت ایسر ناچار بود تا راهی برای پیاده سازی سریع تصمیمات خود در مواجهه با رقابت شدید و دستیابی به تولید کم هزینه بر اثر صرفه جویی ناشی از مقیاس، پیدا کند – این شرکت مجبور بود مدل غیر یکپارچه کسب و کار خود را ایجاد نماید
یکی از اولین تغییراتی که ایسر در مسیر مهندسی مجدد خود ، ایجاد نمود ، شکل دهی واحد های کسب وکار مستقل بود.:
- واحد های تجاری استراتژیک (SBU) مسؤل تحقیق و توسعه، مدیریت محصول، تولید، و فروش OEM هستند.
- واحدهای تجاری منطقه ای (RBU) مسؤل توزیع، خدمات، و عملیات بازاریابی بودند و ...