‌چکیده محتوای فایل

برای موفقیت در محیط بازار متغیر،  شرکت ایسر ناچار بود تا راهی برای پیاده سازی سریع تصمیمات خود در مواجهه با رقابت شدید و دستیابی به تولید کم هزینه بر اثر صرفه جویی ناشی از مقیاس، پیدا کند – این شرکت مجبور بود مدل غیر یکپارچه کسب و کار خود را ایجاد نماید 
یکی از اولین تغییراتی که ایسر در مسیر مهندسی مجدد خود ،  ایجاد نمود ، شکل دهی واحد های کسب وکار مستقل بود.:
- واحد های تجاری استراتژیک (SBU) مسؤل تحقیق و توسعه، مدیریت محصول، تولید، و فروش OEM  هستند. 
- واحدهای تجاری منطقه ای (RBU) مسؤل توزیع، خدمات، و عملیات بازاریابی بودند و ...

‌فهرست

مقدمه
مدل های استراتژیک شرکتهای IT
چشم انداز اقتصاد جهان و آسیا
پنج قانون مدیریت تحول
رشد شرکت ایسر
تکنولوژی تازه برای همه افراد
نتیجه گیری
منبع

لطفا برای حمایت از ما، فایل های مورد نیاز خود را با هزینه اندک خریداری کنید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید