‌چکیده محتوای فایل

برای موفقیت در محیط بازار متغیر،  شرکت ایسر ناچار بود تا راهی برای پیاده سازی سریع تصمیمات خود در مواجهه با رقابت شدید و دستیابی به تولید کم هزینه بر اثر صرفه جویی ناشی از مقیاس، پیدا کند – این شرکت مجبور بود مدل غیر یکپارچه کسب و کار خود را ایجاد نماید 
یکی از اولین تغییراتی که ایسر در مسیر مهندسی مجدد خود ،  ایجاد نمود ، شکل دهی واحد های کسب وکار مستقل بود.:
- واحد های تجاری استراتژیک (SBU) مسؤل تحقیق و توسعه، مدیریت محصول، تولید، و فروش OEM  هستند. 
- واحدهای تجاری منطقه ای (RBU) مسؤل توزیع، خدمات، و عملیات بازاریابی بودند و ...

‌فهرست

مقدمه
مدل های استراتژیک شرکتهای IT
چشم انداز اقتصاد جهان و آسیا
پنج قانون مدیریت تحول
رشد شرکت ایسر
تکنولوژی تازه برای همه افراد
نتیجه گیری
منبع

برای ارتباط با گروه و مشاهده فایل ها در تلگرام به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید