‌چکیده محتوای فایل

گرایش های دانشکده های مدیریت به تکنیک های مفید و لازم اما ناکافی و زود گذری همچون حلقه های کیفیت ، مدیریت کیفیت جامع ، ایزو ، سیستم پیشنهادها ، تجارت الکترونیکی ، مهندسی مجدد ، مهندسی معکوس ، تولید ناب ، مدیریت عملکرد ، پنج اس ، دیسیپلین ها، تکنولوژی اطلاعات و مواردی از این قبیل (که در سطح ”چگونگی“ بحث می کنند و  به سطح ” چرایی و چیستی ” وارد نمی شوند ) ضمن ایجاد شگفتی های تجربی و عینی و شکل گیری تصوراتی مبنی بر راهیابی این رشته ی آکادمیک به حیطه رشته های کاربردی ای چون مهندسی ، ضمن تضعیف قدرت تحلیل و تقویت تفکر تجزیه ای و بخشی ، آفتی است و ...

‌فهرست

تاريخچه كيفيت
تعریف کیفیت
گستردگی جایزه كيفيت
جايزه مالكوم بالدريج
جايزه كيفيت اروپايي EFQM
منطق RADAR
جایزه کیفیت دمینگ
مقايسه جوايز كيفيت ژاپن، امريكا و اروپا
جايزه ملّي بهره‌وري و تعالي سازماني
مدیریت کیفیت فراگیر
سازمان بين المللي استاندارد
کايزن Kaizen
مدل پنج W و یک H
پنج اس (5S) نظام خانه‌داري
نظام پیشنهادات
FOCUS – PDCA
روش بهبود تطبيقي بنچ مارکینگ
نمودار استخوان ماهی
جدول مقایسه روشهای تبدیل سیستم ها
شش سیگما
مهندسي مجدد
حل ابداعانه مسائل TRIZ
كارت امتيازي متوازن BSC
روش شناسي سيستم‏هاي نرم SSM

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/07/22
بازدید شده توسط 975 نفر
تعداد دانلود این فایل : 21 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید