‌چکیده محتوای فایل

تجزيه و تحليل ، طرح ريزي ، اجراء و كنترل برنامه هاي تعيين شده براي فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهاي مورد نظر به منظور دستيابي به هدفهاي سازمان. - بازاريابي ورزشي: « كاربرد اصول خاص بازاريابي و فرآيندهاي مربوطه در رابطه با محصولات ورزشي »

‌فهرست

اصول جلب حاميان ورزشي
عوامل رشد وتوسعه
بازاريابي
مقدمه
صنعت ورزش
وظايف مديريت بازاريابي
هشت وضعيت
چارچوب اقتضائي
حاميان ورزشي

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/06/10
بازدید شده توسط 1534 نفر
تعداد دانلود این فایل : 20 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید