‌چکیده محتوای فایل

استراتژي ها، قابليت ها و منابع داخلي شركت بايد به درستي شناخته شوند.بافت محيطي – مثل روندهاي گسترش اجتماعي، اقتصادي و تكنولوژيك كه يك شركت در آن رقابت خواهد كرد بايد تجزيه و تحليل شود و تقسيم بندي از بازار به دست آيد. نقاط قوت و ضعف نسبي رقبا و تغييراتي كه در محيط رقابتي رخ مي دهد بايد شناسايي شود. نيازها، خواسته ها و ويژگي هاي مشتريان موجود و بالقوه بايد درك شود.
 

‌فهرست

انواع تقاضا و واكنش هاي بازارياب
ماتريس 2*2
طبقه بندي مكاتب بازاريابي
مروري بر فرايند طراحي
استراتژي كلان

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/07/14
بازدید شده توسط 1012 نفر
تعداد دانلود این فایل : 22 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید