‌چکیده محتوای فایل

23/2 درصد از توليد كنندگان لوازم خانگي كه در نظر گرفته شده بين 5 تا 10 سال ، 51/8 درصد بین 10 تا 20 سال ،16/1 درصد بین 20 تا 25 سال و 8/9 درصد بیش از 25 سال فعالیت داشته‎اند .
علاوه بر اين طبق نتايج بدست آمده بين نظرات توليد كنندگان بر اساس سابقه فعاليت ، در خصوص شناسايي ، جذب و نگهداري مشتریان تفاوت وجود دارد . بدين صورت كه هرچه سابقه فعاليت شركتها در صنعت لوازم خانگي افزايش مي يابد اهميت عوامل شناسايي، جذب و نگهداري مشتريان براي آنها بيشتر مي گردد و ...

‌فهرست

مدیریت تقاضای صحیح
برنامه ریزی تقاضا
استراتژی
آنالیز آماری
فروش
بررسی عملکرد مدیریت تقاضا در ایران

لطفا برای حمایت از ما، فایل های مورد نیاز خود را با هزینه اندک خریداری کنید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید