‌چکیده محتوای فایل

23/2 درصد از توليد كنندگان لوازم خانگي كه در نظر گرفته شده بين 5 تا 10 سال ، 51/8 درصد بین 10 تا 20 سال ،16/1 درصد بین 20 تا 25 سال و 8/9 درصد بیش از 25 سال فعالیت داشته‎اند .
علاوه بر اين طبق نتايج بدست آمده بين نظرات توليد كنندگان بر اساس سابقه فعاليت ، در خصوص شناسايي ، جذب و نگهداري مشتریان تفاوت وجود دارد . بدين صورت كه هرچه سابقه فعاليت شركتها در صنعت لوازم خانگي افزايش مي يابد اهميت عوامل شناسايي، جذب و نگهداري مشتريان براي آنها بيشتر مي گردد و ...

‌فهرست

مدیریت تقاضای صحیح
برنامه ریزی تقاضا
استراتژی
آنالیز آماری
فروش
بررسی عملکرد مدیریت تقاضا در ایران

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/08/02
بازدید شده توسط 310 نفر
تعداد دانلود این فایل : 15 مرتبه
لطفا برای حمایت از ما، فایل های مورد نیاز خود را با هزینه اندک خریداری کنید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید