‌چکیده محتوای فایل

فاکتورهای محیطی، سازمانی، و تکنولوژیکی باعث ایجاد یک محیط رقابتی شدید در تجارت گردیده اند که هدف اصلی شکار مشتریان می باشد. این فاکتور ها می توانند به سرعت تغییر نموده که گاهی اوقات این تغییرات غیر قابل پیش بینی می باشد. لذا موسسه ها به منظور رشد (حتی بقا) بایستی در برابر این تغییرات که باعث ایجاد فرصت ها و تهدید های جدید می گردد، به سرعت ...

‌فهرست

نقش تکنولوژی اطلاعات
در تجارت
نقش تکنولوژی اطلاعات در اقتصاد دیجیتالی
اهداف استراتژیک شرکت
دلایل محبوبیت IT
فروش Online جواهرات
الگوهای تجارت در اقتصاد دیجیتالی
پنج مدل تجارتی در عصر تجارت دیجیتالی
مشکل اساسی جهانی سازی
بهبود مستمر بهره وری
یک سیستم اطلاعاتی چیست
تفاوت کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی
محاسبات بصورت شبكه اي و غير متمركز

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/08/27
بازدید شده توسط 1962 نفر
تعداد دانلود این فایل : 55 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید