‌چکیده محتوای فایل

نظر به اين كه استراتژي با مقولات و مباحث بزرگي و افق های بلند ، سروكار دارد كه بنگاه با آنها مواجه است ، لازم است با چهار گروه وسيع از مقولات، روش تحقيق را تنظيم كرد: ارزیابی قلمرو و مرزهاي بنگاه ها: بنگاه ها چه كاري انجام می دهند و باید انجام دهند؛ ـ وسعت اين کارها چقدر هست و بنگاه بايد وارد كدام رشته از كسب و كارها شود؟  ـ تجزيه و تحليل بازار و ساختار رقابت: ماهيت بازارهايي كه بنگاه ها در آنها به رقابت مي پردازند و نيز ماهيت تعاملات رقابتي ميان بنگاه ها در اين بازارها چيست ..

‌فهرست

اهداف كلي و جزئي
اهداف تحقيق
روش هاي اجراي
جدول زمان بندي
عناوین و محورهای مطالعات
تند‌آموزسازی
سرمایه فکری
استراتژی تولید

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1399/12/07
بازدید شده توسط 1090 نفر
تعداد دانلود این فایل : 31 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید