‌چکیده محتوای فایل

l شركت مي‌تواند احتياجات هر قسمت را در قبال عرضه رقبا آزمايش كند و ميزان رضايت مشتريان را بسنجد. چنانچه رضايت مشتريان از محصولات رقبا در سطح پاييني باشد مي‌تواند از اين موقعيت براي فروش توليدات خود استفاده كند.  

‌فهرست

تقسيم بازار
تعيين بازار هدف
استراتژي بازاريابي
مزاياي تقسيم بازار
معيارهاي تقسيم بازار
متغيرهاي جغرافيايي
تقسيم بازار بر اساس عوامل
اساس تقسيم بازارهاي
عوامل مؤثر در انتخاب استراتژي
شرايط لازم جهت تقسيم
عملکرد موفقیت آمیز

در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید