‌چکیده محتوای فایل

ايده تجاري نقطه مركزي و شالوده يك طرح تجاري است. بدون داشتن يك ايده تجاري مشخص، برنامه تجاري تبديل به صفحاتي از اعداد و ارقام فاقد جذابيت براي سرمايه‌گذاران مي‌شود.
 

‌فهرست

مفاهيم پايه برنامه تجاري
مدل تجاري
برنامه بازار
برنامه مالي
برنامه مديريت عمليات و ريسك

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1398/06/08
بازدید شده توسط 837 نفر
تعداد دانلود این فایل : 18 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید