‌چکیده محتوای فایل

ارتباطات ضعیف منبع اصلی اختلافات میان فردی است زیرا افراد 70درصد از ساعات بیداری خود را در حال ارتباط برقرار کردن از طريق نوشتن ، خواندن و شنیدن هستند.
به طور متوسط مديران سطوح مختلف سازمان بين 75تا 90 درصد اوقات خودرا صرف ارتباطات و پيام رساني مي كنند. به عبارت ديگر، مديريت كارساز به برقراري ارتباطات موثر بستگي دارد ...

‌فهرست

مقدمه
اهمیت ارتباطات
ارتباطات در سازمان‌ها
منظور از بکارگیری ارتباطات در سازمان‌ها
عدم اطمینان و نقش اطلاعات
شبکه‌های ارتباطی گروه‌های کوچک
شیوه‌های ارتباطی در سازمان‌ها
مدیریت ارتباطات سازمانی
راهنمای عوامل سازمانی در بهبود ارتباطات

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/06/27
بازدید شده توسط 1001 نفر
تعداد دانلود این فایل : 61 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید