‌چکیده محتوای فایل

وظیفه بایگانی در هر سازمان طبقه بندی اسناد ،ثبت و ضبط و کنترل آنهاست و این وظیفه از مرحله دریافت سند آغاز و تا زمانی که به علت سلب ارزش و برطبق مقررات از بین می رود و یا به علت ارزش استثنایی در محل معینی برای همیشه نگهداری می شود دوام خواهد یافت.
به موجب اصل آسان بودن، سیستم بایگانی و نحوه تنظیم مدارک و پرونده ها بایستی آسان و قابل درک بوده و با صرف اندکی وقت مفهوم گردد ...

‌فهرست

آشنایی با اهمیت بایگانی در سازمانها
آشنایی باانواع سیستم های بایگانی
آگاهی از اصول بایگانی
شناخت روشهای تنظیم اسناد
آشنایی با مراحل بررسی سیستم بایگانی

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



: برچسب‌ها

منتشر شده در تاریخ: 1396/07/22
بازدید شده توسط 1219 نفر
تعداد دانلود این فایل : 62 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید