‌چکیده محتوای فایل

علامت تجاري يك نام، لغت، علامت، نشانه، طرح يا نشان تجاري مي باشد كه براي شناسايي يك محصول يا خدمات يك توليد كننده يا گروهي از توليد كنندگان بكار مي رود و براي متمايز كردن آنها از رقبايشان مي باشد . يك علامت تجاري داراي اجزاي كاربردي و احساسي مي باشد كه يك رابطه اي را بين مشتري و آن محصول يا خدمت برقرار ميكند
 

‌فهرست

استراتژی برند
اهمییت برند
ارزش مالي نام تجاري
استراتژي نام تجاري
چرخه برنامه ریزی استراتژیک
منابع

این فایل را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید



منتشر شده در تاریخ: 1398/03/04
بازدید شده توسط 978 نفر
تعداد دانلود این فایل : 35 مرتبه
در صورت بروز خطا هنگام دانلود به بخش (پنل کاربری - خریدهای من) مراجعه فرمایید.

دیدگاه کاربران

system          

مدیریت

  • لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید